سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط حمیدرضامطهریان در 87/8/23:: 12:47 عصر

امروز  استان یزد به مناسبت رحلت آیة الله مدرسی تعطیل بود ازساعات اولیه مردم شهر یزد اطراف مسجد بیاق خان تجمع کرده وهر لحظه به تعدادشان افزوده می شد علما وروحانیون زیادی از قم واطراف استان آمده بودند اقشار مختلف مردم اعم از زن ومرد وپیر وجوان بازاری و... همه آمده بودند هنگام نماز در مدرسه مصلی تقریباً تمام مدرسه  پرشده بود به علاوه خیابانها هم مملو ازجمعیت بود  نماز را آیة الله سید محمد رضا مدرسی فرزند ارشد ایشان اقامه نمود هنگام تشییع  تمام خیابان قیام از چهارراه شهدا تا میدان سید مصطفی خمینی پر از جمعیت بود.

این برداشتها واین حضور ها واین احترامها به خاطر سیادت وعلم وتقوا است مردم خوب یزد قدرشناس عالم وسادات هستند وباید قدر این مردم را هم دانست ودر راه خدمت به آنها از هیچ کوششی فروگذار ننمود انشاء الله آقای فلاح زاده که استاندار مکتبی استان یزد است با این همتی که دارند بیشتر تلاش نمایند تا این مردم خوب وفهیم مشکلاتشان کمتر شود انشاء الله.